Mediacenter i Piteå AB

Norrbottens län

Information

556485-8024 är organisationsnummer för bolaget Mediacenter i Piteå AB. Organisationsnummer används för att hålla koll på alla organisationer genom ett unikt nr som i sin tur är kopplat till organisationen.

Bolagstypen som Mediacenter i Piteå AB är Aktiebolag. Det finns idag flera olika Aktiebolag i Piteå som är den kommunen som Mediacenter i Piteå AB finns i.

Mediacenter i Piteå AB har varit registrerat sedan 1994-04-12 och det finns flera bolag i Norrbottens län som har funnits sedan dess.

Bolaget är aktivt och det har det varit sedan ett tag tillbaka. Bolaget är registrerade för F-skatt vilket de har varit sedan 1994-01-01 vill man istället veta hur det står till med momsen för Mediacenter i Piteå AB så kan det vara bra att veta att de är momsregistrerade vilket de också har varit sedan 1994-01-01.

Mediacenter i Piteå AB är Privat, ej börsnoterat och det finns flera bolag i Piteå som också är Privat, ej börsnoterat.

Firmatecknare för Mediacenter i Piteå AB är följande:
Firman tecknas av styrelsen

Vill ni komma i kontakt med Mediacenter i Piteå AB så kan ni göra det på telefon genom 0911-12595 eller genom brev på följande adress:
Furunäsv. 105, 941 52, Piteå

Bolaget skall bedriva reklam, marknadsföring, konsultverksamhet avseende export, import och försäljning av kontorsmaterial i form av förbrukningsmaterial, grafisk utrustning samt produktion av informationskartor och därmed förenlig verksamhet.

Det finns olika personer som har en koppling med Mediacenter i Piteå AB och det är Nyström, Sven Erik Alvar som är född 1948 och har titeln Ordinarie ledamot, Nyström, Lena Britt-Mari som är född 1953 och har titeln Suppleant, Filipsson, Ulla Margareta som är född 1954 och har titeln Revisor, Jakobsson, Karl Mats som är född 1957 och har titeln Revisorssuppleant, LR Revision Norr AB som är född och har titeln Revisor, Revisionstjänst EOB Aktiebolag som är född och har titeln Revisor